DAVČNE BLAGAJNE - Navodila (Interni akti)
Dodali smo primere internih aktov FURS, ki so označeni z našim priporočenim številčenjem poslovnih prostorov in elektronskih naprav.
Dodali smo primere internih aktov FURS, ki so označeni z našim priporočenim številčenjem poslovnih prostorov in elektronskih naprav. Priporočamo namreč, da se oboje označuje le s čim krajšo številko, da bo mogoče podatek zapisati kasneje tudi v sklic itd. V primeru, da izberete za označevanje črke in številke (TRG1, TRG2, BLAG1, BLAG2 BLAGAJNA1,...) takih podatkov ne bo mogoče zapisati v sklic. Manjko teh podatkov bo povzročalo težave pri sprejemu in knjiženju računov. Na voljo vam je tudi vsak primer akta posebej za urejanje v Wordu.
Po novem bo številka računa sestavljena iz: oznake poslovnega prostora-oznake elektronske naprave-številke računa.
Naj omenimo, da naše priporočilo velja za vse zavezance, ki izdajajo negotovinske račune, ki pa so kasneje lahko plačani z gotovino. Vsi, ki imate izključno gotovinsko poslovanje, sklica na računu nimate in je zato označevanje poslovnega prostora in naprave poljubno. Seveda pa ne bo nič narobe, če priporočilo o označevanju uporabite tudi v tem primeru.
Interni akti (Primeri s priporočenim številčenjem prostorov in naprav)
Interni akt Primer 1 (Verzija za urejanje - Word dokument)
Interni akt Primer 2 (Verzija za urejanje - Word dokument)
Interni akt Primer 3 (Verzija za urejanje - Word dokument)
07.11.2015 Za vse uporabnike programov Fakturiranje (LT, Mini, Storitve) ter mBlagajna na tej strani objavljamo navodila za pričetek uporabe Davčnih blagajn. Navodila obsegajo splošni del informacij kaj davčne blagajne so, kdo je zavezanec za uporabo, kako bo zadeva delovala, kaj je potrebno zagotoviti pred pričetkom uporabe, kakšen tiskalnik potrebujete in še mnogo drugih koristnih informacij. Drugi del podaja informacije vezane na postopke, uporabo in delovanje aplikacij.
Spodnji povezavi predstavljata OBVEZNO BRANJE!!!
Torej, pred klicem na telefonsko podporo ali pisanjem maila na to temo, si obvezno v celoti preberite navodila. Na morebitna vprašanja, na katera je odgovor že podan v Navodilih na naši spletni strani, žal ne bomo imeli časa odgovarjati.
Od 1. julija 2025 obvezna predložitev evidence obračunanega DDV in evidence odbitka DDV (KIR_KPR)
Z dopolnitvijo Zakona o davku na dodano vrednost (ZDDV-1) se za vse DDV zavezance predpisuje obveznost predložitve evidence obračunanega DDV in...
Morda niste vedeli: Obrazec DDV-O - polje Obresti
Na obrazec DDV-O je dodano polje »Obresti«. Uporablja se za primer, ko želite plačilnemu nalogu za DDV-O prišteti še znesek zamudnih obresti....
ŠOLA, VRTEC - spremembe zaradi novih DDV evidenc
Zaradi poročanja novih DDV evidenc (KIR_KPR) smo nadgradili program ŠOLA/VRTEC.V prilogi smo pripravili navodila za prenos obračunov/položnic iz...
PLAČE - Prispevek za dolgotrajno oskrbo od obračuna za 7.2025
Dopolnitev 14.8.2025Pri obračunu PLAČ za obdobje 7.2025 in dalje se začne obračunavati Prispevek za dolgotrajno oskrbo. Prispevek v višini 1%...
Glavna knjiga - Modul Uvoz KIR_KPR iz Excel datoteke
Navodila oziroma usmeritve glede uporabe in vsebine modula za uvoz podatkov KIR_KPR iz Excel predloge. Tekom prvega tedna julija je predvidena uradna...
Objavljeno:
Zadnja sprememba: 4.12.2015 ob 16:54