OSNOVNA SREDSTVA - Uvedba črtne kode osnovnih sredstev pri inventuri

Spremljanje poslovanja z osnovnimi sredstvi zahteva obdelavo velike količine informacij. Klasično poslovanje ne omogoča enostavnega reševanja problemov kot so spremembe nahajališč, odpadle številke, namerne zamenjave številk, ipd. Posledica tega je dolgotrajno ročno usklajevanje stanja in veliko število ljudi (ter porabljenega časa in denarja) za vsakoletni popis osnovnih sredstev.
Računalniško podprta rešitev evidentiranja in spremljanja inventurnega poslovanja s pomočjo črtne kode odpravi večino zgoraj omenjenih pomanjkljivosti.

Prezentacija delovanja in dodatne informacije
Vse, ki bi vas zanimal postopek dela s čitalci in črtnimi kodami prosimo, da nas pokličete na telefonsko številko 01/56-14-890, Gsm 041/647 913 ali pišete na infopiramida-lj.si.

Cenik
Nakup čitalca Unitech HT682 s polnilno postajo 890,00 €*
Dodatna baterija z dvojno kapaciteto 119,00 €*
Aplikacija Popis osnovnih sredstev 300,00 €*
Cena ene nalepke pri inventuri (500+ kos) 0,14 €*
*Vse cene so brez DDV  


FAKTURIRANJE - Inventura (Dodatna navodila)

V nadaljevanju vam na primerih prikazujemo na kaj morate biti še posebej pozorni pri izdelavi inventure.

FAKTURIRANJE - Inventura

Navodila za vnos, obračun ter knjiženje inventurnih razlik v programu Fakturiranje.

Glavna knjiga - QR koda na izpisih IOP in Opominov/Obresti

V programu Glavna knjiga je pri izpisu IOP in Opominov/Obresti na voljo »Izpišem QR kodo«.

Takojšnja plačila in Plačilna datoteka (pain 001.001.03)

Po preverjanju stanja znotraj bančnih aplikacij za uvoz plačilnih datotek, se je izkazalo da bolj ali manj z redkimi izjemami noben sistem ne...

KIR_KPR in polje P3 - Številka listine

V praksi opažamo, da veliko uporabnikov v polje P3 – Številka listine, predvsem pri prejetih računih, poroča napačne podatke. Pri sami oddaji...



Objavljeno: