PLAČE - Zakonske spremembe
Z izplačilom plače za januar 2015 stopi v veljavo nekaj novosti.
V programu Plače (za gospodarstvo), smo dodali »Čarodej za Razliko do minimalne snove za prispevke«, ki smo ga obljubili v začetku leta 2015. Čarodeja najdete v meniju »5.E.G.«, kjer so opisana tudi podrobnejša navodila.
Minimalna plača:
Minimalna plača za delo s polnim delovnim časom, opravljeno od 1. 1. 2015 dalje, je 790,73 EUR.
Prispevki za osebe, ki opravljajo dejavnost kot postranski poklic:
Za obračunsko obdobje od januarja 2015 dalje plačujejo osebe, ki opravljajo dejavnost kot postranski poklic, prispevke za zdravstveno zavarovanje v zneskih 8,18 EUR (za poškodbe pri delu in poklicno bolezen 0,53 % od PP) ter 24,54 EUR (55.a člen ZZVZZ 6,36 % od 0,25 PP).
Skupaj je nova višina prispevkov za zdravstveno zavarovanje torej 32,72 EUR (do sedaj je bila 32,36 EUR).
Glavna knjiga - Konto kartica kupcev in vidnost PDF izdanega računa
Če želite pri pregledu konto kartice kupcev v Glavni knjigi videti tudi PDF računa, si morate v programu Fakturiranje v meniju 7.8.4 ali 2.2.3,...
Fakturiranje - eRačun in Dokumentni sistem
Za izdajo eRačuna v programu Fakturiranje ni potreben modul Dokumentni sistem. Če se vam izpisuje obvestilo na temo Dokumentnega sistema, si morate...
Novosti standarda ISO 20022 za plačila in SEPA direktne bremenitve
Novosti standarda ISO 20022 (pain.001.001.09) za plačila in SEPA direktne bremenitve.Po prvotnem dogovoru naj bi s 15. novembrom 2026 stopile v...
PLAČE - Različno število tednov za izračun dodatkov v J.S.
Dopolnitev 3.11.2026
Preveritev morebitnih tehničnih ovir pri spremembi pisave za obrazce UPN QR
Predvidena zamenjava pisave Courier New s pisavo Courier Prime bi lahko zahtevala določene tehnične prilagoditve programskih rešitev, zato...
Objavljeno:
Zadnja sprememba: 5.2.2015 ob 19:25
