PLAČE - Regres za LD za leto 2014
Kratek opis postopka za pravilen obračun regresa in pripravo obrazcev.
2. V primeru, da kateri od delavcev dobi regres nad Uredbo, potem pod VP za regres do uredbe (VP-231 / VP-401 za J.S.) vnesemo znesek do uredbe, pod VP za regres nad Uredbo pa znesek regresa, ki presega 70% zadnje znane povprečne mesečne bruto plače v RS, (v našem primeru bo to VP-232 / VP-402 za J.S.). če vrste plačila za regres nad Uredbo še nimamo si jo hitro lahko nastavimo s čarodejem za izplačila nad uredbo v meniju 5.E.1. Za uporabnike JS je v meniju 4.1. in 4.2. na voljo izpis »Plačni razredi za Regres«, ki vam služi kot pripomoček za ugotovitev pravilnega bruto zneska regresa za vsakega zaposlenega.
3. Po vnosu bruto zneskov regresa zaženemo meni 1.3. "Obračunavanje". Tu nastavimo obdobje in datum izplačila, višino regresa na zaposlenega ter ostale podatke. Nato pritisnemo tipko F4 za "Posebnosti" pri obračunu davka kjer nastavimo naslednje podatke:
- Formula za znesek: nastavimo na B231 / B401 za J.S. (ali to dodamo obstoječi formuli), oz. na B231+B232 / B401+B402 za J.S., kadar izplačujemo tudi regres nad Uredbo.
- Dohodnki brez prispevkov: (sivo) program samodejno nastavi na B231 / B401 za J.S.
- Na koliko mesecev: nastavimo na 12 (lahko tudi na 6 ali manj, če regres izplačujemo v dveh ali več delih)
- Prištejem plačo ki je ažurirana dne: kadar regres izplačujemo ločeno tu vpišemo datum shranitve zadnje plače, če pa regres izplačujemo skupaj s plačo, potem ta datum pustimo prazen.
- Če ni osnove za davek potem...: nastavimo na opcijo Davek računam po minimalni stopnji. če imamo v podjetju več zaposlenih z veliko vzdrževanimi člani in je njihova davčna stopnja 0, pa raje nastavimo na Davka ne računam. Lahko pa nastavimo tudi na tretjo opcijo Davek računam po povprečni stopnji od delavca, vendar pa moramo paziti, da imajo vsaj vsi tisti delavci nastavljeno povprečno stopnjo dohodnine pri katerih program ne more povprečne stopnje izračunati iz osnove za davek po lestvici. Lahko pa jo tudi izračunamo za vse delavce v meniju 1.1.9. Izračun povprečnih stopenj davka.
- Na koncu nastavitev posebnosti potrdimo (z F9) in naredimo obračunavanje.
5. V primeru obračuna regresa v več delih moramo pri drugem (tretjem, ...) delu narediti skupni Obrazec-3 za regres. V tem primeru moramo v meniju 1.5.2. "Izpis obrazcev" na zavihku "Datumi skupnih obrazcev" vnesti datume ažuriranja prvega, drugega, ... dela regresa. Obrazec-3 za regres lahko oddamo tudi v XML datoteki preko interneta na AJPES-ovi spletni strani na isti način kot Obrazec-1-Zap/M.
6. Ko smo regres izplačali in preverili, da je res vse pravilno ga še shranimo v letno evidenco in zadeva je zaključena.
PLAČE - Dopolnilno delo pri istem delodajalcu na področju VIZ – VP5 (A012)
Novembra 2024 je bil v Uradnem listu 99/24 objavljen Aneks h KP za dejavnost vzgoje in izobraževanja v RS, ki med drugim vsebuje 16. člen (plačilo...
Evropska uredba o takojšnjih plačilih
Združenje bank Slovenije: »9. oktobra 2025 v veljavo vstopa evropska Uredba o takojšnjih plačilih, s katero boda vsa plačila in nakazila –...
Plačilna datoteka Tkdis.xml za Revolut
V programih je med ostalim omogočeno kreiranje plačilne datoteke Tkdis.xml za »banko« Revolut. Primarno Revolut omogoča uvoz .CSV datoteke,...
KIR_KPR in polje »Št.računa«
V povezavi z novim poljem (neobveznim) »Št. računa« je urejenih nekaj dodatnih funkcij
Od 1. julija 2025 obvezna predložitev evidence obračunanega DDV in evidence odbitka DDV (KIR_KPR)
Z dopolnitvijo Zakona o davku na dodano vrednost (ZDDV-1) se za vse DDV zavezance predpisuje obveznost predložitve evidence obračunanega DDV in...
Objavljeno:
Zadnja sprememba: 7.4.2014 ob 13:16