PLAČE, PN - Minimalna plača, prehrana

Nove vrednosti minimalne plače in regresa za prehrano med delom.

Na podlagi objave v Uradnem listu št. 8/2013 z dne 29.1.2013 velja od 1.1.2013 nova višina minimalne plače in sicer 783,66 EUR.

V Uradnem listu št. 3/2013 z dne 11.1.2013 pa je bil objavljen »Ugotovitveni sklep o višini regresa za prehrano med delom«, ki določa da je višina regresa za prehrano od 1.1.2013 dalje 3,54 EUR (velja izključno za JAVNI SEKTOR). Določilo velja tudi za višino regresa za dodatno prehrano v okviru potnih nalogov.

Verzija programa POTNI NALOGI z dne 31.1.2013 ima v meniju 3.9. dodano novo vrednost (gumb »Privzete dnevnice«).

Glavna knjiga - Konto kartica kupcev in vidnost PDF izdanega računa

Če želite pri pregledu konto kartice kupcev v Glavni knjigi videti tudi PDF računa, si morate v programu Fakturiranje v meniju 7.8.4 ali 2.2.3,...

Fakturiranje - eRačun in Dokumentni sistem

Za izdajo eRačuna v programu Fakturiranje ni potreben modul Dokumentni sistem. Če se vam izpisuje obvestilo na temo Dokumentnega sistema, si morate...

Novosti standarda ISO 20022 za plačila in SEPA direktne bremenitve

Novosti standarda ISO 20022 (pain.001.001.09) za plačila in SEPA direktne bremenitve.Po prvotnem dogovoru naj bi s 15. novembrom 2026 stopile v...

PLAČE - Različno število tednov za izračun dodatkov v J.S.

Dopolnitev 3.11.2026

Preveritev morebitnih tehničnih ovir pri spremembi pisave za obrazce UPN QR

Predvidena zamenjava pisave Courier New s pisavo Courier Prime bi lahko zahtevala določene tehnične prilagoditve programskih rešitev, zato...



Objavljeno:

Zadnja sprememba: 1.2.2013 ob 16:12