OSNOVNA SREDSTVA - Uvedba črtne kode osnovnih sredstev pri inventuri

Spremljanje poslovanja z osnovnimi sredstvi zahteva obdelavo velike količine informacij. Klasično poslovanje ne omogoča enostavnega reševanja problemov kot so spremembe nahajališč, odpadle številke, namerne zamenjave številk, ipd. Posledica tega je dolgotrajno ročno usklajevanje stanja in veliko število ljudi (ter porabljenega časa in denarja) za vsakoletni popis osnovnih sredstev.
Računalniško podprta rešitev evidentiranja in spremljanja inventurnega poslovanja s pomočjo črtne kode odpravi večino zgoraj omenjenih pomanjkljivosti.

Prezentacija delovanja in dodatne informacije
Vse, ki bi vas zanimal postopek dela s čitalci in črtnimi kodami prosimo, da nas pokličejo na telefonsko številko 01/56-14-890, Gsm 041/647 913 ali pišejo na infopiramida-lj.si.

Cenik
Nakup čitalca Unitech HT680 s polnilno postajo 1.065,00 €*
Dodatna baterija z dvojno kapaciteto    130,00 €*
Aplikacija Popis osnovnih sredstev    300,00 €*
Najem čitalca (minimalno 2 dni)    100,00 €*
Najem čitalca (1 teden)    200,00 €*
Cena ene nalepke pri inventuri        0,14 €*
*Vse cene so brez DDV  


Najem čitalcev:
Ob tej priložnosti želimo obvestiti vse organizacije, ki že imajo uveden elektronski popis in letos računajo na najem čitalca pri našem podjetju, da pravočasno uredijo prijavo za najem čitalca. To velja predvsem za tiste, ki nimajo veliko fleksibilnosti glede datuma najema. Količina čitalcev, ki bodo naenkrat v obtoku je omejena, zato tisti, ki rezervirajo termin prej, čitalec tudi prej dobijo. V nasprotnem primeru si bo potrebno izbrati drug termin popisa.

Spremenjena lestvica za dohodnino in olajšave

Za izplačila od 1. januarja 2026 velja Spremenjena lestvica za dohodnino in olajšave (Uradni list 104/25, 12.12.2025). Sprememba je vključena v...

Aplikacija Napoved (letna poročila za FURS in AJPES za leto 2025)

Za vse, ki še ne poznate aplikacije, gre za produkt, ki omogoča prenos knjižb iz Glavne knjige, obdelavo vseh prilog in končno oddajo Letnih...

FAKTURIRANJE - Nastavitev trenutnega leta za delovno postajo

V meniju 6.6.5 je omogočena individualna nastavitev leta na postaji. Velja tudi za Fakturiranje Storitve in Fakturiranje Lt.

FAKTURIRANJE - Fiskalizacija in e-računi Hrvaška

Hrvaška s 1.1.2026 uvaja obvezno pošiljanje eračuna, fiskalizacijo eračuna in e-poročanje za vse poslovne subjekte.

PLAČE - Zimski regres in Poslovna uspešnost

Navodilo za pripravo in izplačilo Zimskege regresa in Poslovne uspešnosti ( J.S. in GOSPODARSTVO)



Objavljeno: