FAKTURIRANJE - INVENTURA
Navodila za vnos, obračun ter knjiženje inventurnih razlik v programu Fakturiranje Windows
V meniju 6.1. NAJPREJ naredite ponovno nastavitev nabavnih cen.
V meniju 6.4.1 najprej izpišemo inventurne liste za inventurno komisijo.
"Stanje vsakega artikla vnašaš v inventuro."
"Program pri vsakem artiklu ponudi knjižno stanje. Potem lahko vneseš še spremembe."
Pri izbiri druge možnosti nam program v inventurno stanje zapiše vse artikle s količinami in vrednostmi, mi pa v inventurno stanje vnesemo le odstopanja. (Primer: Artikel s šifro 00001 ima knjižno stanje 100 kos, inventurna komisija pa je ugotovila dejansko stanje 80 kos. V tem primeru pri artiklu s šifro 0001, popravimo količino na 80 kos). Poudarjamo, da je potrebno biti pri obeh možnostih zelo natančen. Pri prvi možnosti moramo natančno vnesti vse podatke z inventurnih listov, pri drugi možnosti pa natančno preveriti vsa odstopanja dejanskega stanja od knjižnega in vnesti vsa odstopanja (vnesti pravilno dejansko količino).
Inventurne razlike lahko v meniju 6.4.3.2. izpišemo tudi samo količinsko. Izpis je uporaben za sprotno kontrolo zaloge v skladišču, v kolikor imate veliko bazo artiklov in želite hiter izpis. Pred knjiženjem pa je potrebno narediti izpis po zgoraj opisanem postopku.
Po knjiženju inventurnih razlik popravki inventure niso več mogoči. Prav tako ne smete več popravljati dokumentov z datumi pred inventuro. Priporočamo blokado obdobja na datum inventure (meni 6.D). V novejši verziji to blokado doda že program sam.
Spremenjena lestvica za dohodnino in olajšave
Za izplačila od 1. januarja 2026 velja Spremenjena lestvica za dohodnino in olajšave (Uradni list 104/25, 12.12.2025). Sprememba je vključena v...
Aplikacija Napoved (letna poročila za FURS in AJPES za leto 2025)
Za vse, ki še ne poznate aplikacije, gre za produkt, ki omogoča prenos knjižb iz Glavne knjige, obdelavo vseh prilog in končno oddajo Letnih...
FAKTURIRANJE - Nastavitev trenutnega leta za delovno postajo
V meniju 6.6.5 je omogočena individualna nastavitev leta na postaji. Velja tudi za Fakturiranje Storitve in Fakturiranje Lt.
FAKTURIRANJE - Fiskalizacija in e-računi Hrvaška
Hrvaška s 1.1.2026 uvaja obvezno pošiljanje eračuna, fiskalizacijo eračuna in e-poročanje za vse poslovne subjekte.
PLAČE - Zimski regres in Poslovna uspešnost
Navodilo za pripravo in izplačilo Zimskege regresa in Poslovne uspešnosti ( J.S. in GOSPODARSTVO)
Objavljeno:
